سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برسی خودرو جیلی شاسی بلندX7

کمپانی جیلی فعالیت خود را از سال 1986 آغاز کرده است 

جیلی شاسی بلندX7 از مدل های موفقی محسوب می شود که جلیران وارد ایران کرده است که یک شاسی بلند شهری با طراحی خاص می باشد.

شرکت خودروسازی جیلی بزرگترین خودروساز در کشور چین است که بسیاری از برندهای معروف از قبیل Englon، Gleagle و حتی شرکت سوئدی Volvo نیز از مجموعه‌های همکار این شرکت هستند.

در بین برندهایی که در بازار چین حضور دارند، نشان Emgrand از اعتبار بالایی برخوردار است. به نظر می‌رسد که شرکت جیلی قصد دارد بهترین محصول این کارخانه یعنی X7 را به بازارهای جدیدتری مثل امریکای شمالی وارد نماید.

جیلی شاسی بلندX7 از یک موتور 2.4 لیتری به حجم دقیق 2378 سی‌سی با توان 162 تولید اسب‌بخار در 5700 دور در دقیقه و گشتاور 220 نیوتون متر در 4200 دور بر دقیقه بهره می‌برد. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه برعهده یک گیربکس 6 سرعته خودکار است.

ظاهر خودرو جیلی شاسی بلندX7

نمای عقب خودرو جایی است که می‌توان روی آن بحث کرد! یعنی اینکه اصول طراحی در برخی قسمت‌ها رعایت شده و در برخی قسمت‌ها نه! عده‌ای آن را دوست دارند و عده‌ای آن را نمی‌پسندند.
چراغ‌هایی کوچک به شکل قطاع ربع دایره‌ای هستند که شاید برای این خودرو کوچک بنظر برسد. اما شکی نیست که در ایجاد چهره‌ای خاص و ساختار شکن نمره قبولی خواهد گرفت. اختلاف سطح درب پنجم با شیشه عقب هم قطعاً در این مهم بی‌تاثیر نبوده است. طراحی سپر کاملاً شکیل و بدون نکته خاصی صورت گرفته است.2 مه شکن را در خود جای داده که گرچه طراحی مناسبی دارد اما باتوجه به چراغ‌های کوچک خودرو کمی بزرگ بنظر میرسد 

نمای داخلی خودرو جیلی شاسی بلندX7,چراغ‌های جلو شباهت زیادی به راو4 نسل پیشین دارند و جیلی با دستکاری باقی قسمت‌ها سعی داشته تا بیننده را سردرگم کند! لبه‌ی کاپوت نوار نسبتاً پهن کرومی را به خود می‌بیند که با سایر قسمت‌ها همخوانی ایجاد کرده است. از دو سر این نوار کرومی دو خط به سمت ستون‌های A خودرو حرکت کرده و موجب ایجاد یک ذوزنقه حجیم روی کاپوت شده‌اند. در دو طرف این ذوزنقه محل اتصال گلگیر و ادامه کاپوت است. جلو پنجره پلاستیکی با لوگوی جیلی و دو مه‌شکن گرد در سپر نکات دیگر طراحی نمای جلویی است.

امکانات و تجهیزات خودرو جیلی شاسی بلندX7;

6 ایربگ سیستم‌های ABS و EBD محافظان سرنشینان در تصادفات هستند تجهیزات ایمنی خودرو در وضعیت میانه قرار دارد. امکانات رفاهی این خودرو الحق و الانصاف درجایگاه خوبی نسبت به سایر رقبا قرار دارد. کلید هوشمند ضد سرقت، فرمان تلسکوپی، تهویه خودکار، گرمکن، مموری و ماساژور صندلی جلو علاوه بر تنطیم برقی، روکش چرم و سیستم صوتی قدرمند. اینها تنها بخشی از امکانات X7 است.
تریم مشکی رنگ زیبایی دارد. در وسط کنسول یک مانیتور 8 اینچی قرار دارد که بالای آن خروجی تهویه مطبوع و ساعت قرار دارد. زیر مانیتور دکمه‌های تنظیمات صندلی و گرمکن شیشه و فلاشر قرار گرفته است. سیستم تهویه اتوماتیک این خودرو نیز در پایین‌ترین قسمت داشبورد قرار دارد 
 فرمان سه شاخه با طراحی زیبا دارای دکمه‌هایی برای کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل و ... بود. روکش چرمی فرمان از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و از در دست گرفتن آن احساس خوبی داشتیم. کامپیوتر سفری هم در فضای بین این 2 دایره قرار گرفته بود

قیمت های لوازم یدکی جیلی شاسی بلند در مقایسه با سایر مدل های خودرو های جیلی به نسبت از قیمت مطلوبی بر خوردار است که از نکات مثبت آن محسوب می شود این محصول از کیفیت بالایی بر خودار است و در صورت عدم تصادف و عوامل دیگر به جزء لوازم مصرفی آن مانند لنت ها نیاز به تعویض قطعه یدکی ندارد.

مشخصات خودرو جیلی شاسی بلندX7

 

مدل : EMGRAND X7
کلاس : شاسی بلند کوچک
گیربکس : 6 سرعته اتوماتیک
محور متحرک :دیفرانسیل جلو (FWD)
تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4 خطی / 16
حجم موتور سی سی : 2378
قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 162/5700
گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 220/4200
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) : 185
شتاب 0 تا 100 کیلومتر(ثانیه) : 12
استاندارد الایندگی :یورو 4
حجم مخزن سوخت: 60
کیسه هوا : راننده / سرنشین جلو / جانبی / پرده ای / زانویی
سیستم های ترمز و پایداری : جلو و عقب دیسکی خنک شونده / ABS - EBD
سیستم های امنیتی : ریموت کنترل / ایموبیلایزر
سیستم های فرمان و هدایت : تنظیم ارتفاع
سیستم تهویه مطبوع : کنترل اتوماتیک
سیستم صوتی تصویری : بلوتوث / نمایشگر
سیستم صندلی : تنظیم برقی صندلی های جلو با گرم کن
سیستم اینه و شیشه ها : برقی
سیستم روشنایی : چراغ های هالوژنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع
برای تهیه لوازم یدکی جیلی شاسی بلندX7 می توانید به سایت او ام پارت مراجعه نمایید.